marți, 20 noiembrie 2012

Ingrediente:

2 mere acrisoare
220g faina
100g unt
60g zahar brun
1 praf sare
1lg praf scortisoara
1 praf amoniu
75 g musli neindulcit(eu am pus fulgi de ovaz cu stafide aurii)
1 ou
4-5 lg lapte

Se incinge cuptorul la 190grade C (170grade cu ventilatie / treapta 3). Tapeaza tava cu hartie de copt. Spalati merele si dati-le prin razatoare (puteti sa le decojiti sau nu, eu nu le-am decojit.)
Apoi, intr-un bol, puneti faina, praful de copt, amoniul intr-un castron, amestecati. Taiati untul in bucatale si adauga-ti-l. Amestecati totul cu degetele pana formeaza o coca neomogena, franjurata.

Intr-un alt bol, amestecati zaharul cu sarea, scortisoara, merele si musli-ul.



Incorporati in aluat si adaugati oul si laptele.



 Luati doua linguri si pe tava tapetata cu hartie de copt puneti mici gramajoare care vor fi biscuitii.

Se lasa la cuptor aproximativ 15 minute.
POFTA BUNA!




Timp: aprox 1h
Nivel dificultate:usor spre mediu
Portii: aprox 20 si un pic (cred) de bucatele.

Eu recomand servirea cu suc de fructe(preferabil mere) sau cu felii de mere verzi proaspete!
 
Toggle Footer