luni, 4 ianuarie 2010

4 penny:

Alla spunea...

ee daa!
mie nu mi se pare.adica as vrea si mai mult.si mai mult,dar mersi oricum!
m-am simtit ataat de bine cand am citit!!
xoxo
si alte tale snt tare dragutze,adica unele chiar imi plac f.mult!:)
pai am un sony,dar cand l-am cumparat l-am luat pentru design'nu ma gandeam ca o sa ajunga sa-mi placa atat de mult fotografia!!!

Alla spunea...

nu..nu am facut niciun curs!
majoritatea spun ca cica ar fi pierdere de timp/de bani..dar pfff nuj ce sa zic!
eu as vrea sa fac.dar initial vreau sa-mi cumpar un aparat mult mai performant!!

Hudini Silviu spunea...

ideea cadrelor e buna ...ceva e gresit in setarea de white balance ..nu cunt culorile asa cum ar trebuii sa fie ..zic io.:D si nu ae rau sa faci un curs ...sunt multe tutoriale gratis pe net despre ce si cum in fotografie .. succes in continuare

SM.Art spunea...

Multumesc:D

Nu stiam ca sunt pe net:-? am sa caut cand am un pic mai mult timp ;))

cat despre culori:D momentan de-abia invat pe unde cum sunt lucrurile in aparat:D si sunt multe lucruri [foarte multe de fapt:D] care nu stiu ce fac si la ce folosesc...la unele dintre fotografii, culorile au fost editate..:D

 
Toggle Footer