luni, 11 ianuarie 2010

Aprilie 2009




Cateodata voiam s-o iau intr-o barca si sa plec cu ea, intampla-se orice! Nu pot sa-ti spun ca o iubeam. Dar ma obseda. Si nu fizic. Nu... Nu stiu in ce sens, asa cum ma atrage largul marii.. sau unele flori pe crestele muntilor.
              -N-ai iubit-o...Pacat.
Cella Serghi







4 penny:

Ciocolatika spunea...

Cella Serghi scrie atat de frumos....atat de special ....

Alla spunea...

undeva intr-un sat de pe langa Polovragi :-??
(dak ai auzit de pestera muierii:-?? sau pestera polovragi )
-acolo sta bunica mea-

Alla spunea...

am copilarit acolo
-1 an de zile am stat acolo dupa ce-a murit bunicul meu-
imi placea!imi place!
~mereu parca descoper aceleasi lucruri dar avand o senzatie diferita~
ma simt din nou copilul care am fost candva cand ajung acolo!!!

Alla spunea...

acm imi place cel mai mult-cand stau pe bancutza din fata casei si privesc muntele acela!!:)
e chiar placut :]]
si-mi place sa trec dealul din spatele casei si sa privesc apusul ... :]]

 
Toggle Footer